+380 (98) 368-25-41
Оплата и доставка

Оплата и доставка

САМОВЫВОЗА НЕТ!!!

Способы оплаты

Наложенный платеж

Способы доставки

Транспортная компания По тарифам перевозчика
Курьерская служба По тарифам перевозчика
Почта По тарифам перевозчика

Регионы доставки

Украина (по всем регионам)

Условия возврата и обмена

Возврат товара за счет покупателя в течение 14 дней

При гарантійному звернення, у покупця повинна бути накладна від служби доставки фіскальний чек про оплату товару і коробка від пристрою в новому стані.

Наші гарантійні зобов'язання встановлено особисто адміністрацією магазину, сервісними центрами постачальників продукції та заводами-виробниками.
У покупця є право на задоволення вимог покупця встановлених внутрішньою політикою Інтернет - магазину (включаючи у себе частково умови встановленні чинним законодавством про захист прав споживачів).

Абсолютно всі товари, що продаються у нашому інтернет-магазині, перед реалізацією перевіряються та тестуються нашими працівниками, проходить індивідуальну перевірку, що зводить кількість гарантійних випадків до абсолютного мінімуму. ОБОВ"ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР НА ВІДДІЛЕННІ!!!

Термін гарантії уточнюйте у менеджерів перед покупкою для кожного виробу.


Випадки, в яких Вам буде відмовлено в гарантійному обслуговуванні:

1. Порушені правила експлуатації виробу;
2. Наявність механічних ушкоджень (зовнішніх і внутрішніх);
3. При виникненні несправностей, викликаних попаданням всередину сторонніх предметів, комах, рідин;
4. наявності пошкоджень, викликаних невідповідністю державним стандартам живлять, комунікаційних, кабельних мереж;
5. При використанні сторонніх зарядних пристроїв, кабелів, акумуляторних батарей, не передбачених заводом-виготовлювачем;
6. Виріб з пошкодженими пломбами-стікерами або за їх відсутності;
7. Якщо у вашому телефоні / смартфоні змінені номери IMEI;
8. При несанкціонованому тестуванні, при зміні програмного забезпечення (при перепрошиванню вироби) *;
9. При виникненні збоїв у мережі з вини операторів стільникового зв'язку.

Не приймається до гарантійного обслуговування виробу, що мають сліди ремонту.

У разі виходу з ладу апарата:
1. Діагностика товару в наших сервісних центрах (протягом 1-3 робочих днів) - послуга БЕЗКОШТОВНА;
2. Гарантійне обслуговування товару здійснюється БЕЗКОШТОВНО за наявності запчастин (3-14 раб. Днів).
3. За відсутності деталей на наших сервісних центрах, запчастинами забезпечує завод-виробник
(Якщо товар відповідає гарантійним умовам).
4. При вимозі, пристрій може бути відправлений на діагностику або ремонт у Заводу-виробника (до 90роб. Днів).

Ви маєте право протягом 14 днів з дня покупки повернути або обміняти, придбаний Вами товар в нашому інтернет-магазині (див. розділ "Права споживача у конст.права людини"), якщо це передбачено внутрішніми правилами магазину і складу-відправника.

Вартість послуг транспортних компаній оплачує ПОКУПЕЦЬ.
Сервіс-центр постачальник або Завод-виробник залишає за собою право відмовити в ремонті.

Условия гарантии

При гарантійному звернення, у покупця повинна бути накладна від служби доставки фіскальний чек про оплату товару і коробка від пристрою в новому стані.

Наші гарантійні зобов'язання встановлено особисто адміністрацією магазину, сервісними центрами постачальників продукції та заводами-виробниками.
У покупця є право на задоволення вимог покупця встановлених внутрішньою політикою Інтернет - магазину (включаючи у себе частково умови встановленні чинним законодавством про захист прав споживачів).

Абсолютно всі товари, що продаються у нашому інтернет-магазині, перед реалізацією перевіряються та тестуються нашими працівниками, проходить індивідуальну перевірку, що зводить кількість гарантійних випадків до абсолютного мінімуму. ОБОВ"ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР НА ВІДДІЛЕННІ!!!

Термін гарантії уточнюйте у менеджерів перед покупкою для кожного виробу.


Випадки, в яких Вам буде відмовлено в гарантійному обслуговуванні:

1. Порушені правила експлуатації виробу;
2. Наявність механічних ушкоджень (зовнішніх і внутрішніх);
3. При виникненні несправностей, викликаних попаданням всередину сторонніх предметів, комах, рідин;
4. наявності пошкоджень, викликаних невідповідністю державним стандартам живлять, комунікаційних, кабельних мереж;
5. При використанні сторонніх зарядних пристроїв, кабелів, акумуляторних батарей, не передбачених заводом-виготовлювачем;
6. Виріб з пошкодженими пломбами-стікерами або за їх відсутності;
7. Якщо у вашому телефоні / смартфоні змінені номери IMEI;
8. При несанкціонованому тестуванні, при зміні програмного забезпечення (при перепрошиванню вироби) *;
9. При виникненні збоїв у мережі з вини операторів стільникового зв'язку.

Не приймається до гарантійного обслуговування виробу, що мають сліди ремонту.

У разі виходу з ладу апарата:
1. Діагностика товару в наших сервісних центрах (протягом 1-3 робочих днів) - послуга БЕЗКОШТОВНА;
2. Гарантійне обслуговування товару здійснюється БЕЗКОШТОВНО за наявності запчастин (3-14 раб. Днів).
3. За відсутності деталей на наших сервісних центрах, запчастинами забезпечує завод-виробник
(Якщо товар відповідає гарантійним умовам).
4. При вимозі, пристрій може бути відправлений на діагностику або ремонт у Заводу-виробника (до 90роб. Днів).

Ви маєте право протягом 14 днів з дня покупки повернути або обміняти, придбаний Вами товар в нашому інтернет-магазині (див. розділ "Права споживача у конст.права людини"), якщо це передбачено внутрішніми правилами магазину і складу-відправника.

Вартість послуг транспортних компаній оплачує ПОКУПЕЦЬ.
Сервіс-центр постачальник або Завод-виробник залишає за собою право відмовити в ремонті.