Оплата та доставка
Самовивозу немає
Способы оплаты
Способы доставки
Регионы доставки
Условия возврата и обмена
Возврат товара за счет покупателя в течение 14 дней
При гарантійному звернення, у покупця повинна бути накладна від служби доставки фіскальний чек про оплату товару і коробка від пристрою в новому стані. Наші гарантійні зобов'язання встановлено особисто адміністрацією магазину, сервісними центрами постачальників продукції та заводами-виробниками. У покупця є право на задоволення вимог покупця встановлених внутрішньою політикою Інтернет - магазину (включаючи у себе частково умови встановленні чинним законодавством про захист прав споживачів). Абсолютно всі товари, що продаються у нашому інтернет-магазині, перед реалізацією перевіряються та тестуються нашими працівниками, проходить індивідуальну перевірку, що зводить кількість гарантійних випадків до абсолютного мінімуму. ОБОВ"ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР НА ВІДДІЛЕННІ!!! Термін гарантії уточнюйте у менеджерів перед покупкою для кожного виробу. Випадки, в яких Вам буде відмовлено в гарантійному обслуговуванні: 1. Порушені правила експлуатації виробу; 2. Наявність механічних ушкоджень (зовнішніх і внутрішніх); 3. При виникненні несправностей, викликаних попаданням всередину сторонніх предметів, комах, рідин; 4. наявності пошкоджень, викликаних невідповідністю державним стандартам живлять, комунікаційних, кабельних мереж; 5. При використанні сторонніх зарядних пристроїв, кабелів, акумуляторних батарей, не передбачених заводом-виготовлювачем; 6. Виріб з пошкодженими пломбами-стікерами або за їх відсутності; 7. Якщо у вашому телефоні / смартфоні змінені номери IMEI; 8. При несанкціонованому тестуванні, при зміні програмного забезпечення (при перепрошиванню вироби) *; 9. При виникненні збоїв у мережі з вини операторів стільникового зв'язку. Не приймається до гарантійного обслуговування виробу, що мають сліди ремонту. У разі виходу з ладу апарата: 1. Діагностика товару в наших сервісних центрах (протягом 1-3 робочих днів) - послуга БЕЗКОШТОВНА; 2. Гарантійне обслуговування товару здійснюється БЕЗКОШТОВНО за наявності запчастин (3-14 раб. Днів). 3. За відсутності деталей на наших сервісних центрах, запчастинами забезпечує завод-виробник (Якщо товар відповідає гарантійним умовам). 4. При вимозі, пристрій може бути відправлений на діагностику або ремонт у Заводу-виробника (до 90роб. Днів). Ви маєте право протягом 14 днів з дня покупки повернути або обміняти, придбаний Вами товар в нашому інтернет-магазині (див. розділ "Права споживача у конст.права людини"), якщо це передбачено внутрішніми правилами магазину і складу-відправника. Вартість послуг транспортних компаній оплачує ПОКУПЕЦЬ. Сервіс-центр постачальник або Завод-виробник залишає за собою право відмовити в ремонті.
Условия гарантии
Наші гарантійні зобов'язання встановлено особисто адміністрацією магазину, сервісними центрами постачальників продукції та заводами-виробниками.
У покупця є право на задоволення вимог покупця встановлених внутрішньою політикою Інтернет - магазину (включаючи у себе частково умови встановленні чинним законодавством про захист прав споживачів).
Абсолютно всі товари, що продаються у нашому інтернет-магазині, перед реалізацією перевіряються та тестуються нашими працівниками, проходить індивідуальну перевірку, що зводить кількість гарантійних випадків до абсолютного мінімуму. ОБОВ"ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЯЙТЕ ТОВАР НА ВІДДІЛЕННІ!!!
Термін гарантії уточнюйте у менеджерів перед покупкою для кожного виробу.
Випадки, в яких Вам буде відмовлено в гарантійному обслуговуванні:
1. Порушені правила експлуатації виробу;
2. Наявність механічних ушкоджень (зовнішніх і внутрішніх);
3. При виникненні несправностей, викликаних попаданням всередину сторонніх предметів, комах, рідин;
4. наявності пошкоджень, викликаних невідповідністю державним стандартам живлять, комунікаційних, кабельних мереж;
5. При використанні сторонніх зарядних пристроїв, кабелів, акумуляторних батарей, не передбачених заводом-виготовлювачем;
6. Виріб з пошкодженими пломбами-стікерами або за їх відсутності;
7. Якщо у вашому телефоні / смартфоні змінені номери IMEI;
8. При несанкціонованому тестуванні, при зміні програмного забезпечення (при перепрошиванню вироби) *;
9. При виникненні збоїв у мережі з вини операторів стільникового зв'язку.
Не приймається до гарантійного обслуговування виробу, що мають сліди ремонту.
У разі виходу з ладу апарата:
1. Діагностика товару в наших сервісних центрах (протягом 1-3 робочих днів) - послуга БЕЗКОШТОВНА;
2. Гарантійне обслуговування товару здійснюється БЕЗКОШТОВНО за наявності запчастин (3-14 раб. Днів).
3. За відсутності деталей на наших сервісних центрах, запчастинами забезпечує завод-виробник
(Якщо товар відповідає гарантійним умовам).
4. При вимозі, пристрій може бути відправлений на діагностику або ремонт у Заводу-виробника (до 90роб. Днів).
Ви маєте право протягом 14 днів з дня покупки повернути або обміняти, придбаний Вами товар в нашому інтернет-магазині (див. розділ "Права споживача у конст.права людини"), якщо це передбачено внутрішніми правилами магазину і складу-відправника.
Вартість послуг транспортних компаній оплачує ПОКУПЕЦЬ.
Сервіс-центр постачальник або Завод-виробник залишає за собою право відмовити в ремонті.